piątek, 2 września 2016

Na 10 rocznicę

Już chwila dłuższa minęła kiedy to robiłam kartki na różne okazje. 
Początkiem sierpnia się okazja nadarzyła, więc i kartka powstała.


Zapraszam! :)

Karteczka powstała na 10 rocznicę ślubu szwagra i szwagierki - naszych starostów weselnych :)
Ostatnio wzięłam się za wyszywanie napisów, więc i tu 10 została wyszyta :)







Chciałam się jeszcze zapytać czy też zdążyłyście się obkupić w Biedronce, bo ja wyszłam z sizalami, tekturami i... wszystkim chyba :) No, ale powiedzcie, jak za taką ceną można było pozwolić im odejść do innych? ;)


Eh... tak sobie myślę i myślę... i chyba dobrze mi na wolnym, chociaż za dzieciakami trochę tęsknię... W ogóle nie dociera do mnie, że kolejny rok szkolny się zaczął. Przypomniały mi się za to wolne studenckie wrześnie, gdy każdy szedł do szkoły, a ja jeszcze w najlepsze przesiadywałam w domu i czekałam na dojrzewające winogrona i orzechy! :)
Dobrze mi :)

14 komentarzy:

  1. Ja kupiłam tylko pianki. Myślałam o tekturkach ale się niezdecydowałam. No i niestety ja się spóźniłam, bo wziełam ostatnie pianki i zostały już tylko 4 opakowania tekturek falistych...

    Ładna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu szkoda. Ja się obłowiłam na najbliższe 2 lata i trwam w mocnym postanowieniu, że za rok nic nie kupię ;)

      Usuń
  2. Tak, kupiłam już jakiś czas temu - tektury faliste, sizal, fizelinę, nawet na bibułę się zdecydowałam. I teraz to wszystko czeka na swój czas głęboko schowane przed szaloną artystką, czyli moją Małą Siostrzenicą, która jakoś załapać nie może, że wycina się od brzegu, a nie od środka kartki, tak, żeby używany wcześniej arkusz jeszcze do czegoś się nadawał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh szaloną artystkę :) A wycinanie na samym środku kartki rozumiem... i zawsze w pracy starałam się tego oduczać dzieci, bo mają dziwne myślenie, że na środku wyjdzie najładniej... ;)

      Usuń
    2. Może potrzebują większej przestrzeni do pracy :-D

      Usuń
  3. Bardzo ładna:-) ja czekałam za jakimiś stemplami w biedrze, ale nic nie było...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gustowna karteczka. Z biedronki to chciałabym jakies nowe dziurkacze, a tak to nic nie kupiłam, przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziurkaczy to już dawno nie widziałam, może będą niedługo :)

      Usuń
  5. Nie byłam w biedronce Bu...:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)