czwartek, 8 września 2016

Król Karol

I to taki z prawdziwego zdarzenia! :)


Zapraszam! :)

Król Karol powstał dla Małego Karolka, synka Syli :)
I nie powstał sam, bo i kompanów miał, co prawda nie królików, ale co tam ;)








I łóżeczkowa reszta zabawek :)












Syla przesłała mi zdjęcie Karolka z chmurką i domkiem :)


Dzięki! :)


W planach mam stworzenie łóżeczkowego miasteczka dla Bąbelkowej, ale nie wiem kiedy to nastąpi, bo (co prawda) powycinałam już domki z materiałów, przygotowane wszystko mam, ale coś czuję, że już do maszyny nie zdążę usiąść ;) Teraz hurtowo robię świeczniki (które Tata dla mnie wyciął :)), pogoda dopisuje, więc przesiaduję też i na tarasie, ale tam niestety na ciekawskie muchy muszę uważać...






Do następnego! :)


PS: Świeczników mamy duuużo i wystawiłam je na allegro w dość konkurencyjnej cenie, więc jeżeli ktoś, gdzieś, kiedyś będzie chciał zamówić to pisać do mnie śmiało - gratisy dorzucę ;)

15 komentarzy:

  1. Dawaj wiec linka kochana do świeczników bo to u mnie zawsze w brakach, a jeszcze ręcznej roboty to już w ogóle!!!

    Królik i cała reszta super służą. Trochę zmieniły przeznaczenie, ale co tam. Z chmurki jest fajna podusia, w domku w końcu zaciekawiło Młodego co jest w oknach i otwiera sobie okienka :)
    Królik też służy jako podusia :)

    A najlepsze ze wszystkiego są wstążeczki, które Młody mamla na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej na podusie się wszystko nadaje, a okienka i wstążki do mamlania też będą ;) Niedługo dojdą uszy zająca :D

      A tu jest link do moich wystawionych rzeczy, niedługo dojdzie jeszcze trochę ;)
      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=p&us_id=11310067

      Usuń
  2. To teraz pora na Królową Karolinę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja i Syla już skusiłyśmy się na świeczniki :3 Z decu nie miałam jeszcze nic wspólnego, więc zobaczymy jak to wyjdzie xD Powodzenia ja xD Ta chmurka jest boska ♥ I te świeczniki wszystkie takie ładne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po niedzieli wyślę tylko pudełka poszukam ;)
      Dacie radę, bo to fajna zabawa :)

      Usuń
    2. W każdym razie akacja cudowna i po powrocie do domu spróbuję coś z niej jeszcze upolować jak Ci coś zostało. Ale one tylko pod bejce chyba pojdą bo takie są piękne naturalne.

      Usuń
  5. Jaki milutki ten Król Karol. A Mały Książę równie uroczy. Pomysł na domek świetny, a świeczniki piękne, zwłaszcza te w naturalnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł Justynko z tym miasteczkiem dla małej!!! Nie widziałam tego nigdzie wcześniej, super i donek i wielka chmurka no i piękny Karol!!! A co do świeczników, hurtowo lecisz i brawa dla Taty!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Król Karol kupił królowej Karolinie.... Taki wierszyk mi się przypomniał. Wspaniały komplet z tą chmurką i domkiem. Ekstra świeczniki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też znajomego, który się nazywa Karol Król i w nowym miejscu, gdzie się przedstawia zawsze budzi uśmiech :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)