wtorek, 10 czerwca 2014

Kraina Lodu

  Dziś będzie bajkowo :) 
 Wczoraj, po raz drugi oglądałam bajkę Disney'a "Frozen", czyli "Krainę Lodu" i tak samo dobrze się bawiłam jak za pierwszym razem. Teksty są świetne, a Czesiu Mozil użyczając głosu Olafowi odwalił świetną robotę! :) Wszystkim, którzy się jeszcze zastanawiają polecam!

żródło: www.google.pl


żródło: www.google.pl

 Jak już zdążyłam zauważyć na krawieckich blogach rozpoczęło się istne szaleństwo w związku z piękną i mroźną suknią Elsy. Niestety w realu mimo, że suknie wyszły ok to... to nie było to :)

żródło: www.google.pl

żródło: www.google.pl

  Sama się w niej zakochałam od pierwszego wejrzenia, a gdy w niej zmysłowo szła śpiewając oskarową piosenkę "Mam tę moc" ("Let it go") nie mogłam oderwać oczu :)

żródło: www.google.pl

A co do samej piosenki to według mnie najlepsza jest wersja wielojęzykowa :)

żródło: www.youtube.com

  I dla maluchów się coś dziś znajdzie :) Znalazłam bardzo fajną stronkę z kolorowankami z "Krainy Lodu" kolorolandia.pl i pewnie zabiorę je do szkoły dla dzieciaków :) A parę wrzucam tu:




Enjoy! :)

6 komentarzy:

  1. Świetny kawałek!
    Uwielbiam baje, więc muszę obejrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń

  2. jeśli masz ochotę to nominowałam Cię do Liebster blog
    http://lakieromaniasyli.blogspot.com/2014/06/177-liesbster-award-nr-4.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię tą bajeczkę! Olaf mój ulubiony!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny film! Miałam okazję oglądać go w kinie. Bardzo fajnie zrobiony, piosenka świetna, przekaz dla dzieci i nie tylko jasny i czytelny. Ale numer jeden dla mnie jest oczywiście Olaf, uwielbiam tego bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tę bajkę,a piosenkę Mam tę moc mam na telefonie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna bajka,. niestety moja mała jest zupełnie 'nieksiężniczkowa" i musiałam oglądać sama

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)