poniedziałek, 13 marca 2017

Od Renatki + pączki :)

Witajcie! :)
Jeszcze w styczniu dotarła do mnie karteczkowa przesyłka od Reni.
Zdjęcia (telefonowe niestety) porobiłam od razu, ale zanim znalazły się na laptopie to... sami widzicie jaka dziś data ;)


A są w się chwalę! :)

Jak widzicie Renia zrobiła dla nas dużo karteczek :)

Piękną z okazji ślubu ukrytą w różowej kopercie:




I z okazji roczny też dostaliśmy:



I jeszcze Kornelcii się dostały też fanty :)


Aniołka powiesimy w jej nowym pokoju :)

Bardzo Ci Renatko dziękujemy! :))


A przechodząc do pączków...
Te z pieca okazały się naprawdę dobre! :)
Mnie bardzo smakowały, dlatego... jedyne zdjęcie jakie mają to zaraz po upieczeniu, jeszcze cieplutkie. Miałam im zrobić "sesję" hehe, ale nie zdążyłam ;)
Przepis podkradłam z Radia Zet:




Z części ciasta powstał też chrust i też był smaczny :)



Buziaki! :)
Trzymajcie się cieplutko! :)

5 komentarzy:

  1. Pięknymi kartkami obdarowała Cię Renata, a pączki i chrusty wyglądają przeapetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, aż mi ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można inaczej? Można! Aż smaka narobiłaś na pączki! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paczusie mniam
    pieniążki są do Was jako pary aby nigdy ich nie zabrakło
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)