wtorek, 24 czerwca 2014

Similar?

  Gdy po raz pierwszy usłyszałam piosenkę Kasi Popowskiej "Przyjdzie taki dzień" to nie mogłam się od niej uwolnić. I nie dlatego, że jest fajna i szybko wpada w uch (chociaż to prawa) tylko dlatego, że przypominała mi jakąś inną, którą przecież dobrze znałam, której melodia chodziła mi po głowie i jedyne słowo, które z niej pamiętałam to "love" :) Czyli prawie nic ;) Ale po prawie miesiącu (!) umysłowych męczarni dotarłam to tej drugiej piosenki i nagle przypomniałam sobie wszystkie słowa :) Motyw z refrenu jest "podkradziony" - oczywiście według mnie, a ładnie nazywamy to inspiracją :) Posłuchajcie (jeżeli się Wam chce :)) i powiedzcie mi czy według Was też te piosenki są do siebie podobne, czy tylko mi się tak wydaje?





Parę dni temu w Radiu Zet z ust mojego ulubionego prezentera Marcina Wojciechowskiego (mam z nim zdjęcie! :)) usłyszałam też porównanie piosenki Kasi do Imany:

Imany - "You will never know"


Co o tym sądzicie? :)

PS: Jeżeli post się opublikował, to znaczy, że "planowanie publikacji" na blogu działa poprawnie, a ja siedzę już w szkole i przede mną jeszcze 3 lekcje, zajęcia w świetlicy i rada pedagogiczna do nawet 19-tej. 
Miłego wtorku życzę :)

4 komentarze:

  1. Post się opublikował - zawsze korzystam z tej opcji. Piosenki do odsłuchania.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja probowalam automatycznej publikacji i sie nie udalo...

    Rany u mnie teraz leje gorzej niz z cebra ;(

    1 i 3 piosenka super, srodkowa mi nie podeszla :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do 2 piosenki mam sentyment... :)
      A deszcz przed wczoraj zrobił sobie małe oberwanie chmury i lało okropnie, na szczęście zaraz po tym jak weszłam do domu :) A wczoraj cały dzień i dziś w nocy też padało. Na razie cisza :) Ja chcę już słońce.....

      Usuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)