niedziela, 25 stycznia 2015

Ponura niedziela

Hej hej :)
Jak Wam mija niedziela? Bo mi na szczęście powoli, w przeciwieństwie do ostatnich dni. 
Tylko za oknem bez zmian - mokro i szaro. 
Czasem z deszczem poleci kilka płatków śniegu, ale znika zanim do ziemi doleci.


Dziś chciałam Wam pokazać parę tylko zdjęć.
Takich zwykłych z podwórka :)

Zapraszam! :)









Tak się zawsze zastanawiałam, czy zdjęcia ukazujące coś w kropli wody odwrócone do góry nogami jest prawdziwe czy to tylko photoshop. No i się przekonałam, że to szczera prawda :) W kropelce widać dom, który stoi po prawej stronie i normalnie, a nie do góry nogami ;)
Na zdjęciu po powiększeniu widać lepiej, ale niestety to tylko zwykły aparat, a nie mega-makro...


I róże jeszcze przetrwały z jesieni... ;)





I huśtawka jakaś taka smutna... chyba uroniła kilka łez...








Na truskawkowych liściach kropelki się też na dłuższą chwilę zatrzymały.


I Mika :)
Gdy tylko "mierzyłam ją" aparatem, by zrobić zdjęcie kochanej mordce 
to się odwracała zanim ostrość ustawiłam...


A rośliny już wiosnę poczuły! :)
I wcale im się nie dziwię, bo pogoda marcowa jak nic!


Małe dziubki wychodzą spod ziemi:


I takie trochę większe też :)


Miłej niedzieli Wam życzę! :)
I smacznej kawy z pysznym ciachem! :)

12 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia a u mnie zima na całego

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas też od wczoraj sypie nieprzerwalnie. Na południu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie na południu...? Bo u mnie w samym środku podkarpacia ciepło i deszcz... :(

      Usuń
  3. U mnie zimsko!!!!!!! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zapomniałam wrzucić na bloga bazie :-) już są. Niestety od wczoraj sypie śnieg i zaraz całkiem nas zasypie.

    A z ta kroplą też zawsze się zastanawiałam, ale nie miałam okazji do takiego zdjęcia - Twoje jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz bazie pod białą pierzynką dawaj :)

      Usuń
    2. A widzisz, nie pomyslalam zeby zrobic foto baziom jak dzis robilam fotki na spacerze ;(

      Usuń
  5. u nas też wczoraj po południu zaczął padać śnieg i mamy zimę, a niedziela bardzo szybko mi minęła

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko piękne zdjęcia, albo masz takie zdolności fotograficzne, albo super aparat albo jedno i drugie :)
    Rzeczywiście brzydko tam u Was, taka pogoda raczej optymistycznie nie nastraja. Jeszcze trochę i będzie wiosna i od razu życie stanie się piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Co mam? Hmm... od roku używany aparat lustrzankę, zwykły obiektyw i zabawę z robienia zdjęć :)
      A co wychodzi to widać na blogu ;)
      A tym, że szaro to ja się nie przejmuję za bardzo, bo i zamglony dzień jest piękny! :)

      Usuń
  7. Super ciekawostka z tą kropelką, nie wiedziałam że rzeczy w kroplach odbijają się "do góry nogami" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia kropli i róż są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)