sobota, 10 maja 2014

Testuję: Hydratime plus

Krem Synchroline - Hydratime plus


  Krem jest chwalony na forach i ciekawa byłam jaki po jego zastosowaniu będzie efekt, jednak się chyba trochę zawiodłam. Sama konsystencja jest dobra, rozprowadza się po twarzy łatwo. W ogóle nie zwróciłam uwagi na zapach, więc albo jest delikatny albo w ogóle bezwonny. Po nałożeniu kremu skóra przez dłuższą chwilę po wchłonięciu wyglądała ok, ale później żadnych cudów nie zauważyłam. Nie podobało mi się też to, że po 2-3 godzinach od nałożenia skóra na policzkach była w dotyku niemiła i miałam uczucie dziwnej suchości - co przy kremie nawilżającym nie powinno mieć miejsca. Krem przeznaczony jest do skóry suchej i bardzo suchej, a moja sucha jest tylko miejscowo, więc może po prostu źle dobrałam. Plusem jest to, że nie jest tłusty i skóra się po nim nie "świeci", więc jeżeli komuś się on sprawdzi to będzie dobry pod makijaż.
Podsumowując: 
dobrze, że miałam próbkę, bo teraz na kupno całego kremu się nie zdecyduję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)