niedziela, 26 czerwca 2016

Wyniki rocznicowego candy

Ciekawi? :) 


Zapraszam! :)

Losowanie miało formę tradycyjną - losowałam karteczki.
Nie było nieporozumień i protestów, żadna karteczka się nie skarżyła, 
więc pokażę Wam fotorelację i ogłoszę wyniki :)

Najpierw rozpisałam chętnych na dwa losowania:



Na pierwszy ogień poszedł królik :)



Karteczki wrzucone do maszyny losujące.
Żeby nikt nie miał wątpliwości - porządnie je przemieszałam! :)



I proszę państwa! Królik wędruje do.... Uli K.! :)



Nie czekamy długo, napięcie rośnie! :)
Czas na chustecznik, procedura ta sama, co powyżej:




Zwycięzcą jest... Anita T.! :)



Skoro już przy losowaniu jesteśmy to stwierdzam, że i jakaś pocieszajka się znajdzie :)
Wszystkie losy (poza zwycięzcami) wróciły do maszyny losującej...



I tym razem maszyna wylosowała... Natalię F.! :)
Jaka będzie pocieszajka? Nie powiem :)



Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i czekam do końca tygodnia pod mailem justyna.kostek9@gmail.com na Wasze adresy do wysyłki nagród :)



Miłego! :)

18 komentarzy:

  1. Nie wierzę, rany dziękuję. Dziękuję 👄

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje dla dziewczyn. Wspaniały króliś, a ja jakoś przeoczyłam twoje candy :( w przyszłym roku będę pilnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Huuurrrraaaa :) dziękuję :)
    Gratuluję też Anicie i Natali :) A Tobie dziękuję za szczęśliwy los :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie szok wygrałam:) Ale się cieszę!!!:) Dziewczynom gratuluję głównych nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wygranych :-)
    Pozdrawiam wakacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa:) Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wygranych, a Tobie dziękuję za zabawę tylko szkoda, że nie znalazłam się na żadnej liście do losowania.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jak.... :( Moja wina - biję się w piersi :( Musiałam przeoczyć...
    Elu daruj... i mam nadzieję, że to, co znajdziesz w skrzynce Ci to wynagrodzi :)
    Jeszcze raz Cię najmocniej przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyń :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla dziewczyn i dzięki za wspaniałą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i ja, dzięki za emocje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dyskusji :)